Kabriolet pro Evropu s typovým označením Nissan 370Z Roadster dorazil do České republiky. Dlužno říct, že tato otevřená verze třistasedmdesátky zcela určitě oživila automobilový trh dvousedadlových vozů starého kontinentu, ale i to, že japonská automobilka zároveň konkurenci důrazně připomněla: „Boj, v segmentu ryze sportovních automobilů, nemíníme v žádném případě vzdát!“ Nissan 370Z Roadster nabízí přesně to, co od něj nadšenci očekávají - skvělé jízdní výkony a adekvátní zážitky se sklopenou střechou.
Hlavní změny evropské verze 370Z Roadster, adaptované na vyšší rychlosti, zahrnují větší chladič nebo zvláštní chlazení zadního diferenciálu a přepracované jsou také kanálky, vedoucí pod podlahou chladicí vzduch právě k diferenciálu. Co je ovšem nejdůležitější - přesněji řečeno nejefektnější - je stahovací střecha. Pouhých dvacet sekund stačí vozu na to, aby se z něj stal otevřený sporťák, který neunikne pozornosti žádného motoristického nadšence. K velmi praktickému řešení střešní části patří vyhřívané skleněné zadní okno, unikátně řešený tříbodový zámek v horní části čelního skla, umožňující bezpečné a rychlé uchycení střechy, ale i skleněný deflektor umístěný mezi sedadly, chránící posádku před nadměrným vířením vzduchu při jízdě v otevřeném automobilu.
V každém kabrioletu jeho konstruktéři přirozeně věnují maximální pozornost efektnímu designu interiéru nejen proto, aby se v něm majitel cítil co nejlépe, ale i vzhledem k tomu, že je do otevřeného kokpitu daleko více vidět. O tom, že Nissan 370Z Roadster jednoznačně patří do kategorie sportovních automobilů, každého přesvědčí již první nahlédnutí do kabiny. Interiér vozu v ničem nezaostává za očekáváním, ba právě naopak. Má nádech jednoduchého luxusu, tvořící vyvážený celek s exteriérem. Anatomické sedačky Nissanu 370Z Roadster mají rozdílnou funkci a provedení. Zatímco sedadlo řidiče má sportovní charakter s výrazným bočním vedením, spolujezdcovo místo je pohodlnější. V základu mají obě sedačky velmi kvalitní sportovní kožené čalounění - kůže v kombinaci umělými materiály - jsou klimatizovány a doplněny elektrickým ovládáním.
Čtyřiadvaceti ventilový zážehový šestiválec o objemu 3696 kubických centimetrů, pohánějící zadní kola Nissanu 370Z Roadster, s maximálním výkonem 328 koní (241 kW) při 7000 ot./min. a vynikajícím točivým momentem s hodnotou 363 Nm při 5200 otáčkách za minutu, dokáže vyvinout nejvyšší rychlost 250 km/h s tím, že pouhých 5,5 s postačí k tomu, aby dosáhl zrychlení z 0 na 100 km/h (automat 5,8 s). O pozornosti, věnované každému detailu, svědčí naprosto hladký a krátký chod řadicí páky šestistupňové manuální převodovky, ale i rytmus sedmi stupňového automatu.
V návaznosti na sportovní ladění automobilu, ale především na absenci pořádné a poctivé střešní části vozu, klade Nissan velký důraz na aktivní i pasivní bezpečnost. Vzhledem k tomu je třistasedmdesátka Roadster již ve svém standardním provedení vybavena například: protiblokovacím systémem brzd ABS, elektronickým rozdělovačem brzdné síly EBD s brzdovým asistentem, systémem kontroly trakce (TCS) i systémem dynamické kontroly (VDC), na všech kolech kotoučovými brzdami Brembo s vnitřním chlazením a naprostou samozřejmostí je posilovač řízení i brzd.