Další úspěchy Nissanu ve třídě...
30.05.2018 Autor: Tommü Design
Crossoverů u našich severních sousedů. Každý desátý „kříženec“, který byl zaregistrován v Polsku v prvních čtyřech měsících roku 2018, je vozem automobilky Nissan Motor. Japonský výrobce zaznamenal v tomto státě, který leží ve střední Evropě, v daném segmentu nárůst o 36,4 % ve srovnání se stejným obdobím loňského roku. Značka nejen udržuje vedoucí pozici mezi Crossovery v Polsku, ale také neustále zvyšuje odbyt evropské vlajkové lodi společnosti Nissan Motor - modelu Qashqai. Od počátku roku bylo zaregistrováno 3.562 jednotek tohoto typu vozu, což představuje nárůst prodejů o 31,1 %.
„Letošní výsledky prodeje jsou pokračováním loňských úspěchů, které posilují naši pozici lídra v segmentu Crossoverů na polském trhu. Můžeme s jistotou říci, že naše dlouholeté zkušenosti v této oblasti se promítají do důvěry našich klientů, a to jak jednotlivců, tak jsou i stále populárnější volbou fleetových zákazníků. Nové generace Nissanu Qashqai a X-Trail jsou dokonale přizpůsobeny spotřebitelům, což se projevuje rostoucí popularitou těchto modelů na polských silnicích,“ tvrdí Paweł Powalski, ředitel komunikace společnosti Nissan Sales Central & Eastern Europe (NSCEE), která zahrnuje Polsko, Česko, Slovensko a Maďarsko.
Podle údajů Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego (PZPM) se za období od ledna do dubna 2018 bylo automobilu, jehož karoserie kombinuje prvky typické pro různé třídy, prodáno již zmíněných 3.562 kusů. Nissan Qashqai si tímto výsledkem zajišťuje pozici nejprodávanějšího Crossoveru v Polsku. Ovšem je třeba říct, že u našich severních sousedů v kategorii sportovně užitkových vozidel (SUV) získává čím dál tím větší popularitu i Nissan X-Trail. Za první letošní čtvrtletí bylo v Polsku registrováno 1.311 jednotek tohoto modelu, což představuje nárůst o téměř 130 procent ve srovnání s prvními čtyřmi měsíci roku 2017.