Jedna z opravdových novinek
05.10.2016 Autor: Tommü Design
Společnost Nissan Motor na letošním pařížském autosalonu jako jedna z mála automobilek představila skutečnou novinku, kterou jsme dosud neviděli. Pátá generace modelu Micra se světu prezentovala až ve městě nad Seinou, kde jí první novinářský den byl dán opravdu velký výstavní prostor. Na stánku japonské automobilky se objevilo hned osm jejich exemplářů. Nissan Micra se v nové generaci výrazně změnila a automobil chce lákat na aktivní jízdní vlastnosti, stylový vzhled i moderní bezpečnostní systémy. Na českém trhu budou samozřejmě hrát prim zážehové jednotky, vznětová patnáctistovka má tvořit jen asi deset procent prodejů, ale ze všeho nejdůležitější bude cena.
Automobilka vozu hodně věří, což přiznává i Antoine Barthes, generální ředitel společnosti Nissan Sales Central & Eastern Europe, která má na starosti prodeje japonské značky ve střední Evropě. „Nová Micra bude jezdit skvěle. Dbali jste na to, aby jízdní dynamika byla perfektní,“ tvrdí o novince Barthes. Auto bylo podle jeho slov navrženo tak, aby nabídlo zážitky za volantem, ale i komfort. Právě jízdní vlastnosti mají být spolu s moderní technikou hlavním lákadlem vozu. Nový model Micra mají kupovat hlavně rodiny s dětmi nebo starší osoby s tím, že poměr zákazníků a zákaznic má být vyvážen. Předseda představenstva společnosti Nissan Europe Paul Willcox řekl: „Uvedením další generace Nissanu Micra plníme náš příslib zavedení něčeho nového. Je to moderní vůz pro moderní život ve městě, který posiluje naši pozici lídra v oblasti automobilového designu a stylu. Letos pokračujeme v rozšiřování naší produktové nabídky, nejen díky znovuzrozenému modelu Nissan Micra, ale také zásluhou dalších nových vozů. Neochvějně také hledíme do budoucna, s naší vizí Inteligentní mobility, která nově definuje způsob řízení, pohonu a začlenění automobilů do společnosti. Samotný model Micra obsahuje mnoho ze stavebních kamenů této vize,“ dodává Paul Willcox. Pokud se vám nová Micra líbí, budete si muset počkat až do března příštího roku, na kdy je naplánován start prodejů na evropských trzích.