Nová reklamní kampaň Nissanu
09.09.2016 Autor: Tommü Design
Nissan v letošním devátém měsíci představil rozsáhlou reklamní kampaň, jenž je zaměřena na Crossover Qashqai. Vyzdvihuje v ní pozici automobilky jako značky, která tento segment vytvořila. Nová propagační akce označuje teto model jako „Originální městský Crossover“. Připomíná divákům, že byl prvním a zůstává nejlepším automobilem, jehož karoserie kombinuje prvky typické pro různé třídy. Zároveň jim radí, aby se nikdy nespokojili s druhou nejlepší možností. Celý příběh vypráví o muži fascinovaném bílým Nissanem Qashqai, který se mu neustále objevuje v běžném životě. Vzniká tím přímo nevyjádřené sdělení, že Qashqai je nejlepší možnou volbou.
Reklama je doprovázená hudbou rockové skupiny Royal Blood a využívá odvážnější nový vzhled, styl i tón hlasu. Na jejím konci se objevuje speciální verze Qashqai N-Vision, jenž je například vybavena panoramatickým kamerovým parkovacím systémem (AVM). Oproti předchozím reklamám značky Nissan, které byly spíše než na emocionální vyznění zaměřeny na funkce vozu, je provokativní a hravý tón výrazným posunem. V konečné fázi reklamy se také objevuje motto: „Zvolíte-li druhou nejlepší možnost, budete mít navždy pochybnosti“. Právě tato výstižná charakteristika zdůrazňuje, že Qashqai je ve své kategorii originálem i měřítkem kvality, a ujišťuje potenciální zákazníky, že si vyberou správně. I když na trh Crossoverů přicházejí noví hráči, zdůrazňuje propagační akce „Nikdy až druhá volba“, že Qashqai je ve svém segmentu stále tou nejlepší volbou. Vysílání reklamní kampaně ve vybraných evropských zemích včetně Česka začalo v letošním září. Do ledna 2017 má být reklama uváděna po celé Evropě. Koncept „Nikdy až druhá volba“ vytvořený pro model Qashqai je součástí komplexní marketingové kampaně, která bude probíhat na internetu i mimo něj a využije všechny kanály včetně digitálních technologií nebo sociálních sítí.