Nissan se stal první evropskou automobilkou, která prodala auto - konkrétně Crossover X-Trail - výhradně prostřednictvím sociální sítě. Od prvního kontaktu s klientem až do chvíle, kdy se rozhodl pro koupi vozu, probíhala veškerá komunikace mezi významným dealerem ze severozápadního Španělska - společností Antamotor - a zákazníkem Raulem Escolanem elektronicky na sociální síti Twitter. Pan Escolano hodil rukavici všem automobilovým značkám po celém Španělsku a vyzval je, aby mu poskytly podporu při koupi vozu výhradně pomocí společenské sítě na internetu.
Nissan udělal prostřednictvím svého španělského dealera, firmy Antamotor, na Raula Escolana velký dojem svým přístupem přinášejícím nová řešení. Využil totiž populární platformy Periscope na natočení videa o modelu X-Trail, v němž prezentoval všechny klíčové vlastnosti vozu. Nissan následně změřil síly s konkurenčními automobily v hlasování na Twitteru zveřejněném panem Escolanem. Ten požádal své fanoušky o hodnocení vozů ve vybraném seznamu. Průzkum, který dosáhl zhruba 2,6 milionů zobrazení, zařadil model X-Trail na první místo před jeho konkurenty se třiačtyřiceti procenty hlasů, což Nissanu pomohlo k uzavření obchodu. V duchu skutečně originálního nákupu doručil zákazníkovi klíče k jeho novému vozu X-Trail přímo domů kurýr, aby byla online transakce kompletní. Vozidlo samotné bylo předáno ve španělské centrále značky při vůbec prvním osobním kontaktu mezi dealerem a zákazníkem od začátku procesu prodeje.
Přidejte si nás a mějte vždy ty nejnovější informace.
Informace pro Vás
Nabízíme prodej a servis vozů ve Starém Jičíně. K dispozici máme osobní, rodinné, užitkové a terénní auta. Zajistíme vám operativní leasing, úvěr, náhradní díly, servisní práce, seřizování motorů, karosářské a lakýrnické práce, geometrii, měření emisí, montáž mechanického i elektronického zabezpečení, pneuservis, montáž doplňků a příslušenství, ruční mytí vozidel včetně čištění interiérů a řadu dalších služeb.