Nové GT-R, kterého se dočkáme pravděpodobně na autosalonu v Tokiu koncem roku 2017, má mít pohonnou jednotku ze speciálu pro Le Mans. Japonská společnost Nissan Motor nasadí své speciály GT-R LM Nismo s motory vpředu až do slavné čtyřiadvacetihodinovky a nikoli do celého světového šampionátu, jak původně předpokládala. Takže těšit se můžeme až na polovinu června vzhledem k tomu, že vývoj je delší, než Japonci předpokládali. S unikátní konstrukcí chce automobilka Nissan konkurovat Porsche, Audi nebo Toyotě a nehodlá být jen do počtu. Silniční GT-R, nástupce současného R35, dostane přímo odvozenou techniku ze speciálu pro Le Mans. Práce na obou projektech totiž probíhaly souběžně.
Ben Bowlby, který měl na starosti už DeltaWing a přípravám závodní novinky rovněž velel, jasně řekl, že spalování směsi, sání a obě turbodmychadla jde použít v autě pro běžné silnice prakticky bez úprav. Radikální tvary převezmou linky z konceptu 2020 Vision GT a pokud se Nissanu podaří uspět i ve vytrvalostních závodech, bude to skvělá reklama. Název GT-R LM Nismo pro své radikální prototypy třídy LPM1 s motory vpředu a pohonem předních kol zvolila automobilka ze země vycházejícím sluncem pochopitelně hlavně z marketingových důvodů. Příští generace japonského super sportu ovšem bude čtyřkolkou, stejně, jako ta aktuální.
Přidejte si nás a mějte vždy ty nejnovější informace.
Informace pro Vás
Nabízíme prodej a servis vozů ve Starém Jičíně. K dispozici máme osobní, rodinné, užitkové a terénní auta. Zajistíme vám operativní leasing, úvěr, náhradní díly, servisní práce, seřizování motorů, karosářské a lakýrnické práce, geometrii, měření emisí, montáž mechanického i elektronického zabezpečení, pneuservis, montáž doplňků a příslušenství, ruční mytí vozidel včetně čištění interiérů a řadu dalších služeb.