O modelu Juke si můžete myslet cokoliv, ale prodejní úspěch tomuto automobilu neodpáře nikdo vzhledem k tomu, že za cca tři roky se tohoto Crossoveru prodalo zhruba 420.000 jednotek. A jelikož se jedná o stylový vůz, je dobré jej zavčas opticky „popohnat“, aby náhodou nepropásl nějaký ten módní trend. V případě natolik excentrického vozu je to dost těžká věc! Měnit nebo upravovat výstřední účes, který vás „proslavil“ v prominentních metropolích, jakými jsou například Paříž, Londýn, New York, Tokio, Berlín nebo Řím… No, posuďte sami, jak se to společnosti Nissan Motor povedlo… Extrovert všech extrovertů - Nissan Juke - lehce pozměnil design a nabídku motorů rozšířil o přeplňovanou benzinovou dvanáctistovku.
Při prvním pohledu na modernizovaný model Juke se zdá, že si snad nevzal do ruky „hřeben“, který ho „zkrásní“. Na první „mrknutí“ je pořád netradiční a reprezentují ho v podstatě tytéž tvary. Ale pozor! Dopustili jsme se „osudového“ omylu! Jako když si u manželky nevšimneme nového „blonďatého“ odstínu. Zcela jsme tak opomněli vyzdvihnout přínos nově tvarovaných horních světlometů, nevšimli si jiné optiky těch spodních, ani přepracovaného nárazníku. Na zádi svítilny nové LED diody, které nás trkly až poté. Mimochodem, LED diody jsou umístěny také vepředu a nastěhovaly se v podobě blinkrů i do vnějších zpětných zrcátek. No konečně! Uvnitř můžeme mít čisté svědomí - kromě nových barevných kombinací se nový Juke v podstatě nemění.
Vzhled Nissan Juke je zvláštní - a nic na tom nemění ani jeho facelift. Japonský Crossover bude asi pořád „extrovertním“ automobilem, patřícím do kategorie lehkých „Hvězdných válek“. Společnost Nissan Motor nemíní - alespoň zatím - nic slevit z daného nástupu modelu Juke. Od doby, kdy vnikl, do něj automobilka „napumpovala“ spoustu peněz a nabízela ho mnohým maharadžům, radžům, džům a úm…