Parta nadšenců se zamyslela nad tím, že jim není Nissan Juke-R dostatečným nástrojem pro jejich zábavu, a tak se rozhodli pro další modifikace, které výkon šestiválcového twin-turba posunuly na hranici osmi set koní. K tomu si ovšem musíte připočíst ještě lahve naplněné oxidem dusným (nitrem) včetně přepracovaného vstřikovacího mechanismu a rázem vám takto upravený automobil nabídne koní klidně tisíc. Úpravy vozu však jdou ještě mnohem dál... Pohon všech kol byl přepracován tak, aby se dala z tohoto Nissanu udělat stisknutím tlačítka „bestie“ se zadním pohonem. Zajisté se také „sahalo“ na podvozek a interiér, protože i tam nacházíme jisté „závodní“ odlišnosti. Pak už zbývalo pouze vymyslet co nejkřiklavější karoserii a mohlo se vyrazit na Severní smyčku Nürburgringu.
Ať se vám Nissan Juke, jakožto vůz „zvláštních“ křivek líbí nebo ne, znají ho už skoro všichni. O to větší pozornost poutá „agresivní“ verze Juke-R s „vnitřnostmi“ z Nissanu GT-R. V relativně nevinné skořápce vozí jeho kompletní pohonné ústrojí včetně diferenciálů a náprav. Jenže to, co vám představujeme je „bestie“ nejvyššího kalibru, která je - značně „naladěna“ a „totálně“ extrémní. To, že je Juke-R jen „překarosované“ GT-R? Možná! Ale, tento „kus“ má ještě nitro, které přidává dalších cca 200 koní a tisíc koňských sil na mokru se nevidí každý den! Na druhém snímku si asi všimnete, že je trať pokrytá vodou, což dává celému vystoupení další zajímavý rozměr. Řidič Nissanu Juke-R má ovšem očividně „všechny pohromadě“ a trať dobře zná!