UEFA má nové „vyslance“
18.08.2014 Autor: Tommü Design
Japonská společnost Nissan Motor podepsala s Unií evropských fotbalových asociací UEFA (Union of European Football Associations) čtyřletou smlouvu na sponzorování Ligy mistrů. Když koncem letošního května odpískal rozhodčí závěr finále této prestižní evropské soutěže, ukončil tím i dvaadvacetileté partnerství tohoto podniku s jedním z nejstarších sponzorů - automobilkou Ford. V letošním srpnu Nissan potvrdil záložníka týmu Barcelony a španělské reprezentace - Andrése Incestu - i kapitána brazilské reprezentace a týmu Paris Saint-Germain - Thiaga Silvu - jako první globální ambasadory pro své partnerství s Ligou mistrů UEFA. Oba fotbalisté budou hrát klíčovou roli v nové celosvětové reklamní kampani japonské automobilky s tím, že první reklamy s nimi budou odvysílány již tento měsíc.
„Společnost Nissan Motor je nesmírně potěšena, že může přivítat Andrése a Thiaga do široké rodiny Nissan, jako své ambasadory pro Ligu mistrů UEFA. Jsme skutečně nadšeni, že se intenzivně zapojí do naší zcela nové reklamní kampaně,“ uvedl Bastien Schupp, viceprezident pro marketing Nissan Europe. „Andrés a Thiago jsou špičkoví hráči, kteří získali nespočet titulů. Přinesou Nissanu svou vášeň i nadšení a společně představíme inovace, které nadchnou nejen fanoušky fotbalu.“ Andrés Iniesta tvrdí: „Velmi se těším na spolupráci s Nissanem v rámci jeho partnerství s Ligou mistrů UEFA. Tuto soutěž jsem za svou kariéru vyhrál třikrát, a proto k ní mám silný vztah. Dosáhnout v ní vítězství vyžaduje obrovské množství práce a úsilí. Je jednou z nejvíce vzrušujících soutěží na světě a těším se na to, až se o zážitky podělím s fanoušky.“ Thiago Silva se přidává: „Jsem velmi šťastný, že v nadcházející fotbalové sezóně budu spolupracovat s Nissanem. Liga mistrů UEFA je úžasnou soutěží, které se účastní ty nejlepší týmy, hráči a manažeři. Každotýdenní drama na hřišti i mimo ně po celou sezónu je skutečně vzrušující a to je to, co fanoušky přitahuje.“
Na oslavu této události se vydaly tři modely nového Nissanu Qashqai na dvanáctidenní cestu po britském Walesu, které pomáhaly převážet jednotlivé trofeje fotbalových soutěží. Partnerství s Ligou mistrů UEFA je dalším dokladem nadšení a růstu japonské společnosti v oblasti globálního sportu. Nissan se již může pochlubit například sponzorstvím Olympijských a Paralympijských her v Rio de Janeiru v roce 2016, podporou brazilského, kolumbijského a mexického olympijského týmu, britského olympijského i paralympijského týmu, dále sponzorstvím Afrického poháru národů ve fotbalu, univerzitního mistrovství v americkém fotbalu NCAA nebo ligy kanadského fotbalu. Dalšími sportovními „vyslanci“ japonského výrobce automobilů jsou zlatí olympijští medailisté Usain Bolt a Sir Chris Hoy.