Aktuality MS Tommü
Nissan New Mobility Concept
24.11.2015 Autor: Tommü Design
Mini elektromobil Twizy představil Renault v Evropě již před nějakou dobou, ale díky vysoké ceně a velmi omezené využitelnosti však větší prodejní úspěchy nikdy nezaznamenal. Původní plány s desetitisícovými prodeji byly postupně redukovány a v roce 2014 se prodalo na celém světě jen zhruba 2.400 kusů tohoto modelu. Přesto se jako Nissan New
Modernizace Nissanu Sentra
23.11.2015 Autor: Tommü Design
Zástupce nižší střední třídy se představil v omlazené podobě na právě probíhajícím autosalonu v Los Angeles. V Evropě nepatří Nissan Sentra k nejznámějším modelům japonské automobilky, ale na americkém trhu jde o třetí nejprodávanější vůz Nissanu. Modernizovaná Sentra má přepracovanou kapotu, nové přední blatníky a pozměněná 16 nebo 17“ litá kola
Koncept Nissan IDS
19.11.2015 Autor: Tommü Design
Společnost Nissan Motor na autosalonu „Tokyo Motor Show 2015“ odhalila koncept vozu ztělesňujícího vizi automobilky o budoucnosti elektromobilů s autonomním řízením a nulovými emisemi - studii Nissan IDS. V srpnu 2013 prohlásil prezident a výkonný ředitel společnosti Nissan Carlos Ghosn, že japonsky výrobce aut do roku 2020 zamýšlí vybavit několik
Nissan Patrol Nismo
16.11.2015 Autor: Tommü Design
Věhlasné SUV se dočkalo tovární tuningové kúry, která přinesla upravený vzhled, výkonnější motor a nově naladěný podvozek. Nissan Patrol Nismo byl představen v Dubaji během speciální akce, při níž byla na zdejší trh uvedena právě divize Nismo, kterou zde vedle velkého SUV budou zastupovat i skutečné sportovní modely 370Z Nismo a GT-R Nismo. Pod
Pololetní zisk a tržby Nissanu
11.11.2015 Autor: Tommü Design
Společnost Nissan Motor oznámila finanční výsledky první poloviny fiskálního roku, který skončil 30. září 2015. Silná poptávka po nových produktech v Severní Americe i západní Evropě vyvažuje pokles odbytu na trhu v Japonsku a na několika rozvíjejících se trzích. Provozní zisk za toto období vzrostl na 395 miliard JPY (2,9 miliard EUR), což
5. narozeniny modelu Juke
10.11.2015 Autor: Tommü Design
Nissan u příležitosti pátých narozenin modelu Juke a jeho dosavadních prodejních úspěchů navázal spolupráci s britským umělcem Owenem Gildersleevem, jejímž výsledkem je papírová replika skutečného vozu v životní velikosti. Výtvarník na této práci strávil více než 200 hodin a složil přes 2.000 archů papíru, jenž daly vzniknout detailní „skulptuře“
Nissan a aliance s Renaultem
04.11.2015 Autor: Tommü Design
Renault a Nissan jsou strategickými partnery již od roku 1999, ale v posledních měsících vyplynuly na povrch neshody mezi oběma značkami. Nissanu se nelíbí, že jej Renault může silně ovlivňovat, zatímco japonská automobilka tu francouzskou jen minimálně. Společnost Nissan Motor už vypracovala návrh na koupi většího podílu svého francouzského
Evropský trh s auty: 09/2015
27.10.2015 Autor: Tommü Design
Nejprodávanějšími modely automobilů na starém kontinentu za září letošního roku jsou - Volkswagen Golf, Ford Fiesta a Opel Corsa - ale velmi úspěšný měsíc zaznamenala i druhá generace Nissanu Qashqai, která pokračuje ve svém úspěšném tažení na evropském trhu. V září jeho evropské prodeje meziročně vzrostly o 37,4 %, díky čemuž se Qashqai stal
Organizace Interbrand a Nissan
22.10.2015 Autor: Tommü Design
Společnost Nissan Motor byla zařazena mezi nejcennější světové značky za rok 2015, uvádí studie organizace Interbrand, přední světové poradenské společnosti v oblasti značek. Ve studii „Best Global Brands“ vydané společností Interbrand se Nissan umístil na 49. místě, kam vyskočil z 56. místa v roce 2014 a z 90. místa v roce 2011, kdy se do tohoto
SUV a Crossovery Nissanu
21.10.2015 Autor: Tommü Design
Nissan Qashqai absolvoval světovou premiéru na pařížském autosalonu v roce 2006 a do prodeje byl uveden v únoru 2007. Navzdory počáteční zdrženlivosti se z něj stal jeden z neúspěšnějších modelů za 80 let historie japonské značky. Na konci roku 2007 společnost Nissan Motor v Evropě prodala již téměř 100.000 vozů Qashqai. Nyní, po osmi letech,